Kort långhelg med snyggt halsband :)

Jao, nu var den långhelgen slut och imon är det upp för skola! :) Nästa lediga dag är väl 6 juni, om jag inte tar fel... Eller? :) 
Nu är det så att jag av någon anledning har blivit helt megagalen i Cher Lloyd, och hennes låt "Want U Back". Hon är fruktansvärt cool och jag tycker att hon verkligen har världens fränaste klädstil! :)
Så, jag kollade på videon till den här låten då (inte US-version dock) och då såg jag detta sjuuuuukt coola halsband som jag kände att jag verkligen var tvungen att visa upp! So, here we go! :)
Jag typ dog. :)
Nej, nu ska vi vara seriösa!
Jag tänkte att, eftersom att min födelsedag är om en månad och fem dagar (nej, jag håller inte precis koll...) så kanske nån kan ge det till mig? ;)
Nejmen, det kostar en miljard, typ :3 Nej, runt fyra hundra, så det är lite ovärt :)
Men det var i stort sätt allt jag ville säga.. :)
Puss o Kram!
Ha det bra! :)
(För er som undrar var man kan köpa halsbandet så finns det HÄR!)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback