Matteprovet tillbaka, jomen GUD va trevligt :)

Haha, usch. Jag orkar inte...
Typ inte... :)
Jag är hungrig. Asså typ, väldigt hungrig... Och så får jag inte lunch förrän om typ en timme, så jag är på lite dåligt humör just nu! :)
Meeeeeen, ivilketfallsomhelst , så har vi fått tillbaka proven som vi skrev igår och jag är ganska nöjd! :) Alla gjorde faktiskt bra ifrån sig på detta provet så alla var typ nöjda :)
OCH SÅ HAR KILLARNA I 7C HITTAT VÄRLDENS COOLASTE GREJ!!! POKÉMON PÅ DATORN! :D
Så jäkla coooooolt :) nejmen usch va jag är nörd...
Men nu ska vi snart ha spanska med Monica Monsteröga! Inte för att hon kan hjälpa att hon är skitläskig, men om man ser läskig ut så tycker jag att man iaf ska ha bra attityd! :)

Ha det bra! :)
Skriver kanske mer senare idag när jag har vart och handlat skor med mamma och Thea! :)
Hörs! :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback