Bloglovin'!

Nu går det att följa mig på Bloglovin', om ni gillar bloggen :)
Hoppas ni följer mig, och hjälper mig framåt med bloggandet! :)

Nu sitter jag iaf och väntar på skolbussen, som kommer 14.58, och eftersom vi slutade tidigare än vanligt i dag så måste jag vänta längre än vanligt idag, så det blir lixom ganska tråkigt... :/
Så för att underhålla mig själv så försöker jag lista ut hur man lägger över bilderna från min Web-Cam så att det går att hitta dem! ^^
Jag lägger nog ut en bild åt er om jag hittar det, bara för att visa triumf c:

Men glöm inte att följa mig på Bloglovin' så skriver jag antagligen sen :)
HEjdå :)

Skickar med en bild från i somras, så att det blir lite färggrannare här omkring :) Även om jag typ ser hög ut ^^
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: eline

sv: tack så mycket :) fin blogg du har!

2012-01-31 @ 19:58:05
Hemsida: http://elinenorin.blogg.se/
Postat av: Carolin

vilken härlig bild! fin blogg!

2012-02-01 @ 14:20:58
Hemsida: http://backlundcarolin.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback