Trött - Men full av längtan! :D

Ledsen att jag inte skrev mer igår...
Efter skolan stack jag till en kompis, Amanda (Mandiliza12 på YouTube), och när jag kom hem slängde jag mig i soffan och stannade där. Jag satte på datorn och kollade på Glee-avsnittet som sändes i USA i tisdags. Så nu kan jag bara inte sluta tänka på vad som kommer hända nästa vecka! Eftersom nästan varje Glee-avsnitt slutar med en "cliffhanger" så är jag nästan nervös! ^^ Så, för att sluta tänka på Glee slog jag mig ner med YouTube och tittade på sista avsnittet av säsong tre av Castle, en amerikansk kriminal-tv-serie som utspelar sig i NY.
Jag var verkligen tröt igår så det slutade med att jag kollade på ännu mer tv: The Social Network. Det är den där filmen om Facebook, som har fått så jättebra kritik. Den var sjukt bra, men jag tyckte nästan att den var lite sorglig... :(

Men iaf..
För er som längtar efter de utlovade bilderna på råttorna, Cocco & Ginny, ska inte bli besvikna! Jag lägger upp dem när jag kommer hem i eftermiddag. Tyvärr slutar jag dock inte förrän kl. 15.40, så bilderna kommer nog inte innan halv fem...

Så länge får ni njuta av en bild på Cocco från i somras! :)


Ha det bra!
Skriver nog mer på lunchrasten! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för youtube reklamen :D

2012-02-02 @ 17:54:30

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback