One Direction och Norskt Datorspel!

Haha, sitter här och lyssnar på One Direction samtidigt som jag spelar ett norskt gammalt datorspel för 7-åringar med min lillasyster, som är elva c: Helt fruktansvärt ^^

Sen ska jag typ gå och lägga mig, när jag har photoshopat lite eftersom min syster vägrar lämna ifrån sig datorn och jag blir skitsur </3

Och bara för att jag inte har några bättre bilder på den här photoshop-lösa datorn så kommer en bild som jag hittade typ i höstas :) Fin är den iaf, med några av mina favvoskådisar c: ♥

Söta, sådära ♥



Good Night c:
Och för er som på nåt konstigt sätt har missat Harry Potter-filmerna:
DET ÄR ETT MÅSTE! :)
Haha, nejmen, godnatt c:

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback