Nu har lillkusinen åkt ...

Jaaa, min lille kärlek har nu åkt ... :c
Han är så himla söt, så det är alltid lika kul när han är här med sina föräldrar :)

När de var här så åt vi bara middag, kött och majskolvar, och kollade på Melodifestivalen :) Kul att Ulrik gick vidare, han är riktigt cool c:
Känner mig faktiskt väldigt näjd med efterrätten som jag fixade :) Vi köpte pomelo, en gigantisk jättesvårskalad citrus, så den skalade jag och la upp på fat och så åt vi den :) Det smakade faktiskt väldigt gott. Över förväntan! c:

Imorgon är det match då, i Frillesås, så det är en bit att åka... Vi är bara sju spelare, lika många som man är på plan, så det blir mycket springa och lite vila, men det fixar vi :) Ni får önska oss lycka till! ^^

Igår läste jag för övrigt ut en bok, som var väldigt bra :) Första delen av The Carrie Diaries, som hette just "The Carrie Diaries", tror jag :) I vilket fall som helst så är det om Carrie innan Sex and the City, när hon bor på ett ställe som heter Castlebury. Den är väldigt rolig och så, och ganska lik TV-serien och filmerna, bara att hon är arton, och inte 30, eller hur gammal hon nu är i serien och filmerna... ^^
Rekommenderar den iaf :)

Just nu: ONE DIRECTION ♥ Bara så ni vet lixom :)
Men ni får sova gott och så, så skriver jag imon, när vi har spelat båda klart matcherna :)

Slänger in en Twilight VS Harry Potter-bild :) Här vinner Harry Potter, helt klart c:



Haha, godnatt :)
Hörs imon c:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Nu har jag utsett vinnarna av veckans blogg. Kika in och se om det blev du eller anmäl dig igen :) Kram

2012-02-12 @ 17:59:02
Hemsida: http://saandratornblom.blogg.se/
Postat av: kelly

HAHA klockren!

2012-02-17 @ 20:57:40
Hemsida: http://squishysmine.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback