Förlåååt... :(

Jag har inte skrivit på typ fem evigheter. Förlåt.
Och för er som ville veta vart jag skulle åka och åka skidor:
Jag var i Andorra :) Och det där jäkla hotellet hade inte internet iaf... :(

Okej, för er som varit inne och kollat (typ fem pers, men ändå), så förlåt, extra mycket, när jag kom hem igen så hade jag kommit ifrån vanan att skriva...

Men nu ville jag bara säga att jag har engelskaprov imon, så det ska jag plugga till i eftermiddag. Och så ska jag se ett eller två avsnitt Castle också :) Det blir kuuul ^^
Så, och så ska man ju lägga in en liten bild också :)
Så då tänker jag lägga in en bild på en vacker kille ;)

Okej, till Cajsa då:
Han är vacker!! ♥



Puss o kram!
Louis Tomlinson är vacker, Cajsa, det måste du erkänna ;) <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa<3

Okej har är väl inte ful iaf, lite fin kanske han är ;)❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2012-02-28 @ 11:31:36
Postat av: Kelly

Han är snyyyyg.... Men Liam och Harry är snyggare :$

2012-04-04 @ 20:25:33
Hemsida: http://iinsane.devote.se/

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback