Äntligen!

Äntligen kan jag logga in på en dator!
Jag har faktiskt inte haft tillgång till dator på hela helgen! Tro det eller ej! ^^
Så, hela lördagen var jag på Kungsmässan och handlade skid-grejor med familjen :) Vi ska resa bort på skidresa nästa vecka, så vi åker på måndagen, och ni får inte veta vart vi ska förrän jag är där! c: Vill nämligen att det ska bli en överraskning! ^^ Vi får bara hoppas att de har Wifi där, då c: Jag kommer nämligen inte ha tillgång till 3G, eftersom vi ska utomlands och för att det är så sjukt dyrt med det då! :))

Sen på söndagen så sov jag i stort sett bara, och så kollade jag på Castle, min favoritkriminalserie! c:
Och sen kommer vi till idag, då jag bara vart i skolan :) Men sen efter skolan, så åkte jag, mamma och syster till frisören c: Så nu är jag nyklippt o vacker ^^

Okej, bara för att säga förlåt till er som har kollat in så kommer massa bilder nu då! :D

Bara så ni vet, den här var sjukt good, men nu är den borta :o ^^


Och sen lite skum bild då ;)


Lite skummare ♥


Och så en eller annan råtta ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback