Snart resklar!

Idag åker jag till efterlängtade Krokholmen med mitt efterlängtade Andorra-gäng! Vi blir ungefär 50 pers som ska bo i några stugor på den lilla ön. Herregud så kull det ska bli, asså! :)
 
Jag vet, jag har inte skrivit på hela sommaren, men let's face it, ingen läser :)
 
Jag märkte igår hur mycket jag har förändrats under sommaren, appropå ingenting :) Jag har uppdaterat min garderob och mitt hår, jag har blivit mer självsäker och jag har inte alls blivit brun ;) haha!
en så har jag blivit en "C-are", vilket gör mig sjukt nervös inför skolstaren, som är om bara fyra dagar! Me. Det blir nog bra, evetually... :)
 
Kom även att tänka på att jag gärna vill uppdatera bloggen. Så det kommer bli gjort innan jul, hoppas jag, om det inte är för mycket skolan! :)
 
Kanske blev lite mycket för bara ett inlägg, men who cares, life is about taking risks! :3 ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelia

Varför uppdaterar du så sällan?
Kram

2012-09-22 @ 14:02:45
Postat av: Emma Lannebrink

Bloglovinbyte? :)

2013-01-14 @ 19:42:25
Hemsida: http://adhdochfoto.se

Kommentera:

Namn:
Kommer du tillbaka? :3

E-mailadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback